7 Ocak 2009 Çarşamba

Metin2 Anti Hile ve Multi Hack

Evet sewgili arkadaşlarım bu werdigim bilgilerin birazı alıntıdır birazını ben yapmışıdımdır Online Oyunlarla ne sorunlarınız warsa bana başvurabilirsiniz...

Sizi Metin2 Adlı online oyunumuzdan bahsedicem:

Yeni Gelen Pacth Sayesinde hiçbir hile calısmıyor sizin için virüssüz %100 calısan hile(denenmiştir)


Arkadaslar öncelikle Çünki Birton Abuk Sabuk Seyler Yazıyolar Nese Saadete Gelelim

Size Önemli Not ::::

Şu Anda Bütün Hilelerin %96'sı Yeni Pach Yüzünden Kapatıldı Veya Çalışmıyor..!

Pc Canavarı Yeni Hileler Bulana Dek Sakın Hic Bir Programı indirmeyiniz

YAni Virüslü Ya Keyloger Yada HACK' tir Vs........

Eger İndiriseniz Bir Takım Şeyler Yaparsanız Bir Söz Var ....

Acele İşe Şeytan Karışır Misali Ve Çarınıza Yazık Olur Bilmem Anlata Bildim mi ...! [ SABIR EDİNİZ ]

İkaz Ediyorum SAKIN AMA SAKIN PC canavarından Baskasına güvenmeyiniz..!

Burdan Pc Canavarı Arkımızada Sesleniyorum Lütfen Hileleri Yenileyiniz.........?

Player'ler SABIRSIZ Yoksa Çok Kişinin Canı Yanacak ........!

Diyceklerim Bu Kadar...............!


Gönül İsterki Ne Alamet Ne Kıyamet
Metin2'de Olmasın Multi Hack



Arkadaşlar Yapabilirseniz Sizin için Şunu Tasarladım......!

Arkadaşlar Bu güne Kadar Ben Yalan Dolan Yazmadım Güvenen Arkadaşlarımızda Var Allah şükür Neyse Saadete Gelelim

Aynen Yazdıklarımı Yaparsanız İnanın Olucak



1. Link:http://www.dosya.tc/ANT__H_LE-www.lifeturkiye.blogspot.com-.rar.html >>>( ANTİ HİLE )>>>>

2. Link: http://www.dosya.tc/__HACK2.7-www.lifeturkiye.blogspot.com-.rar.html
>>>( Multi Hack )

Asamalari açıklıyorum...! Dikatlice Okuyunuz.....Yanlış olmasın....

1.cisi Rar İçindeki Metin2 Antihile yi Metin2 Klasörüne Atiniz
2.cisi Metin2 Klasöründeki Metin2 Antihil'ye Tıklayip Oyuna Giriniz
3.cüsü Unutmadan [ Antihile İle Oyunu Açıcaksınız.....! )
4.cüsü Yada Metin2 Klasöründen Antihile'ye Mause,nin Sağ tuşuna Basarak Gönder MasaÜstüne Kısa Yol Oluştur Da Yapabilirsiniz...!
5.cisi Multi Hack Çalıstırınız Ve Hazırdır.....!
6.cisi Arkadaşlar Ne Kadar Pach Gelirse Gelsin Genede Çalısıryor Bizzat Denendi.......!
DİKKAT!!!rarşifresi www.lifeturkiye.blogspot.com Herşey sizin için

49 yorum:

  1. ya benim antihile yine calısmıyor açıyorum masaüstünde hata geliyor alt alta bişeyler sıralanmıs yazıor istersen resimde gönderebilirm

    YanıtlaSil
  2. yaw arkadaşlar ben tüm işlemleri yaptım ama olmadı hata weriyor neden weriyor biliyormusunuz

    YanıtlaSil
  3. sktirin lan anası skişmiş pezevenk seni gotoş ipne insanları niye kandırıyorsun snn anennde manavta boyle kandırıyo mlleti o'ç

    YanıtlaSil
  4. arkadaslar o gelen hata log hatasıdır c program files metin 2 turkey klasörü icerisindeki patch kalasörü vardir o klasörden local_addr dosyasini silersenis calisir eger o zamanda calismassa hileler ölmüs demektir

    YanıtlaSil
  5. ya bu kilik yaya kadar lutfen yardımmmmmm

    YanıtlaSil
  6. A.R.K.A.Ş.L.A.R M.E.T.İ.N.2 D.E H.İ.L.E Ç.A.L.I.Ş.T.I.R.M.A.K İ.S.T.E.Y.E.N E.M.AİL
    A.T.S.I.N BURAK_BOYY@HOTMAİL.COM TABİKİDE KUUCK HARF OLCAK

    YanıtlaSil
  7. hasan arkadaş metin 2nin hedef bulundan pack klasörünü aç ordaki lokale ad xxtr yi sil öle çalışır.

    YanıtlaSil
  8. yhaa bune beee hata gösterio error mudur nedir :D

    YanıtlaSil
  9. abiler bana bi yardım edin ???? böylebi hata veriyo karakter değişikliğinde napıyım lütfen yardım pls 72 lwl çarım war alestada sarı bayrak yardım edeni kasarım lütfen

    YanıtlaSil
  10. bu ne yha bu adam milleti kandırıyo bütün aşamaları denedim bi bokk olmadı

    YanıtlaSil
  11. metin2 çocuğu16 Temmuz 2009 06:52

    ay allahım ne gerek varki hileye kendi emeğinle lwlini yükselt yang kazan görev yap ay allahım çok saçma ben hilesiz bi şekilde 63 lwl oldumm
    :))

    YanıtlaSil
  12. metin2 çocuğu16 Temmuz 2009 06:54

    bana madem hile kullanmon bu sitede ne işin var demeyin sizi kınamak için burdayım

    YanıtlaSil
  13. nerden indiriliyo metin iki hileleri

    YanıtlaSil
  14. 34 lwlimi desteklemek istiosanız size itemlerimi sayayım dolunay+9 zırh olumculuk zırhı+8 bedeneyeti bekar

    YanıtlaSil
  15. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa arkadaslar sifre ney bilen varsa solesin tmamı yazsın lazım bende var sıfreyi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  16. yaa bnde açılmıo neden arkadaşlar birisi anlatsın ltfn

    YanıtlaSil
  17. yaaaaaa agalarrr açılmıooo python22.dll yokk dioooooooo

    YanıtlaSil
  18. bu ne la n hileyi indiriyoz hemen kendisi siliniyo olmaz

    YanıtlaSil
  19. a m mıdır nedir

    YanıtlaSil
  20. amına kodumunun çocuğu. viruslü arkadaşlar ben açtım siz acmayın

    YanıtlaSil
  21. nasılindiriliyo

    YanıtlaSil
  22. hilecileri görürsen ss bannet

    YanıtlaSil
  23. lan itler bilgisayarıma visür kaparsa bende sizi kaparım :@

    YanıtlaSil
  24. bilgisayarım vırus kaptı

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar ya ben hile arıyorum 3 saatir allah rızası için yardım edin

    YanıtlaSil
  26. metin2de kaçlwsin sen

    YanıtlaSil
  27. ben metin2de 24lw ama 25lw olcam lw atlatacam bide 2saatır ben hile arıyom bi adam bana hile verdi oda beleş hile gizli

    YanıtlaSil
  28. BANA HİLE GÖNDERİN

    YanıtlaSil
  29. hilehilehile nerde bu hileler ya of

    YanıtlaSil
  30. olm nerde link açıom açılmıo opendiwems filan felan dio

    YanıtlaSil
  31. Said Friday its drug Tarceva was shown to extend the lives of patients with lung cancer without their tumor growing when given immediately after chemotherapy.
    dfo gold

    YanıtlaSil
  32. arkadaşlar ne olur bana yardım edin bu hile nasıl indiriliyor

    YanıtlaSil
  33. orusbu çorabı seni olm şifre ney hı göt olan beni delirtmeyin

    YanıtlaSil
  34. ya bu rar şifresi olmuyoo

    YanıtlaSil
  35. rar şifresi ne nolur söleyinn

    YanıtlaSil
  36. lan piç şifre ne lan orospu yazlan şifreyi. arkadaşlar gidin başka yerden indirin orspu kandırıyo bizi şifre soruyo

    YanıtlaSil
  37. NASIL İNDİRCEM Kİ BEN BUNU
    EXE ALIŞMIŞIM BEN ÖBÜR TÜRLÜ İNDİREMİYOMMMMM

    YanıtlaSil
  38. CEVABI BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  39. bence şifre bu www.metin.biz

    YanıtlaSil
  40. bana hile programını gönderirseniz çok memnun olurum. e-mail:eldinozdemir35@hotmail.com kopyalayıp kişi ekleye yapıştırın

    YanıtlaSil
  41. m2 hilelerinin soyunu sopunu sikim 1tanesi bile çalışmıo ooooooroooospppuuullarrrrr göt ibneler

    YanıtlaSil
  42. nolur yardım edin ezipim

    YanıtlaSil
  43. Millet acccılmıosa ekran kartınız eski yada güncel deil mesela adobe java direcxt nvidia vs... gibi proglamlar yoksa oyun ztn acılmaz sölediğim prglamları yüklip mt2yi siliniz mt2 org dan tekrr indiriniz ekran kartınızı değiştirin ben bunları denedim rahat bi şekilde acıldı hepinize hayırlı olsun...

    YanıtlaSil