7 Ocak 2009 Çarşamba

Metin2 Komik Ceza Sözleri

Ezikler Zindanı

maymunlar zindanındayım, madalyon düşmemiş,
sordum hiç kimseye çıkmamış ve hiç kimse görememiş,
maymunlar dolup taşınca herkez yatıp şehirde başlamış,ezik
çarlar çoğalmış,loncalarda saf almış, sanki herkes
dolunay almış, KDPyi ise herkes satmış,
maymunlar zindanından çıktım ben çoktan vadideyim çok yol aldım
korktum bende bazen herkes gibi umudum kalmadı,
fakat KDP aramızdaki en büyük farktır, gönlüm
ws etmek istemez bıktım da zaten,eziklerle
uğraşıp,GMye laf anlatmak,
beyinsizlerle sohbetler,oyunu bilmeyenlere öğütler, bakış
lardan bellidir kim ne ister, niyetse nedir, orda
kimse yok mu hadi biraz yang ver,
burada ben sıkıldım yaklaş bana pot ver, eninde
sonunda dövüşeceğiz elbet,şimdilik benden bu kadar iyi bu KDP...

fark var senin dolunayınla benim KDPim arasında büyük bi
fark var eziklerle benim aramda irice bir fark var ezikle GM arasında bulunan

iyice havaya gir havaya gir iyice, ben kesilmem defansım tahtta GM,
şehirde büyülerim tam bir buçuk Saat,
seyirciyle birleşir bir bütün oluruz o an,çeneni kapat ve izle bence en azından,
yüzde yüz sağlam ve reis çarlar çokta rahatız burada,
pala'nı sen elinde tut, olacaksın hoşnut,loncalar dolar yavrum biz boşuna mı koştuk
ayrılmış birbirinden imparatorluk, hep uzak blok blok,
yenildikçe kendinden geçmiş loncalar hep çok, yeni moda GBY
bizde ise barış yok, yanlış söyler ezikler vakitsiz ötmüş horoz gibi,
düğünler özgürlük, barış demekti n'oldu, insanoğlu Chunjo'da bu kuralı bozdu
neyse bizim işimiz çok adam kesmek ve eğlenmek,
dinletmek ve eğlemek gerek beklerler çünkü bizde...

fark var senin dolunayınla benim KDPim arasında büyük bi
fark var eziklerle benim aramda irice bir fark var ezikle GM arasında bulunan

uzaklaştıkça uzaklaşır çarlar ezikleşti, ortamlar yabanileşti,GM ler acayipleşti,
saygıysa çölde bir yerde her dilde bir combo şarkısı,kördüğümle düğümlenen yollarda arkadaşlıklar,
eğlenmekte şart biraz, kafa dağılmadan oynanmaz,
her Gün düğün olmaz ancak arada bir coşmak farz,
eziklerden kurtulmak,GM lerle kalmamak,
KDP tutan bir kimse değil de +9 partizan gibi parlayan olmak,
sen sıkma canını ben buradayım her daim, coşturmak için hazır CH lerde yer varsa,
geldiğim yerdeyim, elimde +9 dolunayım, elimde +9 KDP'm ve ninjamdaki SYH le...

fark var senin dolunayınla benim KDPim arasında büyük bi
fark var eziklerle benim aramda irice bir fark var ezikle GM arasında bulunan

4 yorum: